Εγγυήσεις και Επιστροφές Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση* καλής λειτουργίας και ανάλογα τον κατασκευαστή και το προϊόν, ποικίλλει από 6 μήνες ως limited lifetime. Σε κάθε προϊόν της ιστοσελίδας μας θα βρείτε στα χαρακτηριστικά τον χρόνο εγγύησης.

Όποιο προϊόν και να προμηθευτείτε από την Techbox φέρει Ευρωπαϊκη εγγύηση, προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά και μπορείτε να εξυπηρετηθείτε και από την Ελληνική αντιπροσωπεία απευθείας (όπου υπάρχει), είτε από τον ίδιο τον κατασκευαστή. Αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, για να σας ενημερώσουμε που πρέπει να απευθυνθείτε για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής και ταλαιπωρίας.

 

Α.) Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη (Πολιτική Επιστροφών):


 Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 -ημερολογιακών- ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. 

Η Techbox δεν αποδέχεται, επιτρέπει ή φέρει καμία ευθύνη για επιστροφές, που πραγματοποιούνται σε διάστημα πέραν των δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.


Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο με την προϋπόθεση ότι:

  1. Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  2. Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο (με δελτίο αποστολής).

 ΔΕΝ γίνεται δεκτή η επιστροφή αναλωσίμων (ενδεικτικά: ανταλλακτικά/εξαρτήματα, καλώδια/αντάπτορες, κ.τ.λ.) και λογισμικού λόγω φύσης των προϊόντων.

 

Αίτηση υπαναχώρησης από την σύμβαση εξ' αποστάσεως

 

 

B.) Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:  


1)  Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή παρουσίασε ελάττωμα εντός χρόνου εγγύσης*, εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο) εντός του χρονικού πλαισίου της εγγύησης που καλύπτει το προϊόν.

*Σύνηθης χρόνος επιβεβαίωσης και αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος από τον αντιπρόσωπο/κατασκευαστή είναι 15 εργάσιμες ημέρες.

* Η εγγύηση καλύπτει προϊόντα ελλαττωματικά. Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος από τον πελάτη το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης και επιβαρύνεσθε εξ ολοκλήρου για την όποια επισκευή.

 2) Σε περίπτωση που επιβεβαιωμένα σας αποστάλθηκε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας για να αναλάβουμε εμείς όλη τη διαδικασία επιστροφής/αντικατάστασης του προϊόντος σας με δικά μας έξοδα.



Διαδικασία Επιστροφής

1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιαδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά. [Σε περιπτώσης ελαττωματικού προϊόντος παρακαλείσθε να τοποθετήσετε ό,τι εμπεριεχόταν στην συσκευασία (π.χ. καλώδια, manuals, cd κτλ ) όπως σας αποστάλθηκαν με την αρχική τους συσκευασία] Στα προϊόντα που δεν συμπεριλαμβάνεται ό,τι εμπεριεχόταν στη συσκευασία δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή/αντικατατάσταση.
2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τιμολόγιο - μαζί με Δελτίο αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).
3. Αποστείλλετε το δέμα MONO μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών (courier) που εξυπηρεί την περιοχή σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών, εντός της ως άνω προθεσμίας.
4. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Techbox

Παπαναστασίου 100

Κ. Τούμπα Θεσσαλονίκη

ΤΚ 54644


* Προσοχή: Η αποστολή προς την εταιρεία μας πρέπει να γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών και μόνο, με χρέωση του πελάτη ή παράδοση αυτοπροσώπως στην έδρα μας. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό εντός της εγγύησης και χρήζει αλλαγής η επιστροφή του προς τον πελάτη βαραίνει αποκλειστικά την εταιρεία μας.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση του ιδίου.

 

Χρόνος Πίστωσης Χρημάτων σε εξοφλημένες παραγγελίες:

Από τη στιγμή που ζητήσατε την ακύρωση της παραγγελίας:

α) Πριν σας αποσταλεί το προϊόν ή

β) Εφόσον έχετε παραλάβει το προϊόν (και δεν ανοίχθηκε/χρησιμοποιήθηκε/αποσφραγίστηκε) και επιθυμείτε να το επιστρέψετε*, 

*πρώτα πρέπει να το έχουμε παραλάβει πίσω,

Κατόπιν, εντός 14 ημερών από το λογιστήριο μας με σειρά προτεραιότητας, είτε έχετε πληρώσει με Κάρτα είτε με κατάθεση, θα γίνει η σχετική πίστωση με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε και θα λάβετε σχετικό email Ακύρωσης την ίδια ημέρα. Εάν έχετε προπληρώσει Μετρητοίς στο ταμείο του καταστήματος, η επιστροφή γίνεται σε καταθετικό λογαριασμό για να υπάρχει αποδεικτικό επιστροφής.

cs-cart add-ons, cs-cart licences, cs-cart developing
GDPR