Εγγυήσεις και Επιστροφές Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση* καλής λειτουργίας και ανάλογα τον κατασκευαστή και το προϊόν, ποικίλλει από 6 μήνες ως limited lifetime. Σε κάθε προϊόν της ιστοσελίδας μας θα βρείτε στα χαρακτηριστικά του τον χρόνο εγγύησης. 

Επίσης, πατώντας εδώ, μπορείτε να ενημερωθείτε ανάλογα το είδος του προϊόντος, τον ενδεικτικό (αλλά όχι περιοριστικό) χρόνο εγγύησης του.

Τα προϊόντα* που προμηθεύεστε από την Techbox φέρουν Ευρωπαϊκη εγγύηση και προορίζονται για την Ευρωπαϊκή αγορά και μπορείτε να εξυπηρετηθείτε και από την Ελληνική αντιπροσωπεία απευθείας (όπου υπάρχει), είτε από τον ίδιο τον κατασκευαστή. Αν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, για να σας ενημερώσουμε που πρέπει να απευθυνθείτε για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής και ταλαιπωρίας 

 

  • Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη (Πολιτική Επιστροφών):


 Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 -ημερολογιακών- ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα, εφόσον είστε φυσικό πρόσωπο (Ιδιώτης).  


Επιστροφές γίνονται δεκτές, χωρίς αιτιολόγηση μόνο με την προϋπόθεση ότι:

  1. Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  2. Είστε φυσικό πρόσωπο (Ιδιώτης). Επιστροφές δε γίνονται δεκτές σε καμία περίπτωση όταν έχει εκδοθεί Τιμολόγιο (Νομικά πρόσωπα/Ελευθερους Επαγγελματίες/Εταιρίες).

Η Techbox δεν αποδέχεται, επιτρέπει ή φέρει καμία ευθύνη για επιστροφές, που πραγματοποιούνται σε διάστημα πέραν των δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Αίτηση υπαναχώρησης από την σύμβαση εξ' αποστάσεως

 

  • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους (Ελαττωματικά Προϊόντα):  


Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή παρουσίασε ελάττωμα εντός χρόνου εγγύσης*, εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο) εντός του χρονικού πλαισίου της εγγύησης που καλύπτει το προϊόν.

*Ενδεικτικός χρόνος, μετά την παραλαβή του προϊόντος από τον αντιπρόσωπο/κατασκευαστή, ελέγχου και επιβεβαίωσης του ελαττωματικού προϊόντος είναι 15 εργάσιμες ημέρες.

** Η εγγύηση καλύπτει προϊόντα ελλαττωματικά. Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος από τον πελάτη το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης και επιβαρύνεσθε εξ ολοκλήρου για την όποια επισκευή.

 

  • Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος με υπαιότητα της εταιρίας:

Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα, σας αποστάλθηκε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε την παραλαβή του δέματος σας και επαναποστολή με δικά μας έξοδα.

 

Διαδικασία Επιστροφής ( Πολιτική Επιστροφών / Ελαττωματικά Προϊόντα )

  • Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιαδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά. [Σε περιπτώσεις ελαττωματικού προϊόντος παρακαλείσθε να τοποθετήσετε ό,τι εμπεριεχόταν στην συσκευασία (π.χ. καλώδια, manuals, cd κτλ ) όπως σας αποστάλθηκαν με την αρχική τους συσκευασία] Στα προϊόντα που δεν συμπεριλαμβάνεται ό,τι εμπεριεχόταν στη συσκευασία δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή/αντικατατάσταση.
  • Αποστείλλετε το δέμα MONO μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών (courier) που εξυπηρετεί την περιοχή σας (προτιμήστε την ίδια με την οποία το παραλάβατε), με δική σας χρέωση ή μπορείτε να το παραδώσετε αυτοπροσώπως στην έδρα μας. εντός της ως άνω προθεσμίας. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Techbox

Παπαναστασίου 100

Θεσσαλονίκη - ΤΚ 54644


 Σημ.: Σε περίπτωση που το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό εντός της εγγύησης και χρήζει αλλαγής η επιστροφή του προς τα εσάς βαραίνει αποκλειστικά την εταιρεία μας. Εάν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, η επιστροφή του προς τα εσάς βαραίνει αποκλειστικά εσάς.

 

Χρόνος Πίστωσης Χρημάτων σε εξοφλημένες παραγγελίες:

Από τη στιγμή που ζητήσατε την ακύρωση της παραγγελίας:

α) Πριν σας αποσταλεί το προϊόν ή

β) Εφόσον έχετε παραλάβει το προϊόν (και δεν ανοίχθηκε/χρησιμοποιήθηκε/αποσφραγίστηκε) και επιθυμείτε να το επιστρέψετε*, 

*πρώτα πρέπει να το έχουμε παραλάβει πίσω,

Κατόπιν, εντός 14 ημερών από το λογιστήριο μας με σειρά προτεραιότητας, είτε έχετε πληρώσει με Κάρτα είτε με κατάθεση, θα γίνει η σχετική πίστωση με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε και θα λάβετε σχετικό email Ακύρωσης την ίδια ημέρα. Εάν έχετε προπληρώσει Μετρητοίς στο ταμείο του καταστήματος, η επιστροφή γίνεται σε καταθετικό λογαριασμό για να υπάρχει αποδεικτικό επιστροφής.

cs-cart add-ons, cs-cart licences, cs-cart developing