Microsoft Windows Server 2022 RDS 1 Device CAL ESD
- Availability
- Returns
- - Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
- - Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο (με δελτίο αποστολής).
Στις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του PC Evolution πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα.
2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή παρουσίασε βλάβη (χωρίς την υπαιτιότητα του πελάτη, εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή/αντιπρόσωπο) εντός του χρονικού πλαισίου της εγγύησης που καλύπτει το προϊόν.- FAQ
1. ΆΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. Προϊόν που βρίσκεται στις αποθήκες μας (κεντρικό κατάστημα Θεσσαλονίκης) και υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από την έδρα μας ή αποστολής πανελλαδικά την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
2. ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ. Προϊόν εξαντλημένο και από τις αποθήκες μας και από τους προμηθευτές μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας προς το παρόν. Ελέγχετε το προϊον μέχρι να αλλάξει η διαθεσιμότητά του.
3. ΠΑΡΑΔΟΣΗ 1 - 3, 4 - 7, 7+ ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας και πρέπει να γίνει παραγγελία από τις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή πανελλαδικά. (Το 80% των παραγγελιών έρχονται σε συντομότερο χρονικό διάστημα από το αναγραφόμενο)
4. ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας και πρέπει να γίνει παραγγελία από τις αποθήκες των προμηθευτών μας. Συνήθως αποστέλλεται σε 10 ημέρες, αλλά ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τα αποθεματικά των προμηθευτών μας. Θα ειδοποιηθείτε από το τμήμα πωλήσεων για τους χρόνους παράδοσης.
5. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ. Προϊόν που έχει παραγγείλει η εταιρεία μας για την αποθήκη μας και αναμένεται να παραληφθεί. Επειδή σε πολλά προϊόντα δεν γνωρίζουμε ακριβή χρόνο παράδοσης (λχ τελωνεία, καθυστερήσεις παραδόσεων, αργίες κτλ) θα ειδοποιηθείτε από το τμήμα πωλήσεων για τον ακριβή χρόνο παράδοσης όταν μας γνωστοποιηθεί ο ακριβής χρόνος παράδοσης.
----------
Σε κάθε περίπτωση εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας σας, θα έχετε μια ενημέρωση από εμάς, αν υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση, εξάντληση προϊόντος, ή για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορούμε να σας παραδόσουμε στα προσυμφωνημένα χρονικά πλαίσια που αναγράφεται σε κάθε προϊόν.
----------
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τη δέσμευση του προϊόντος, παρακαλείσθε να προχωράτε ΠΡΩΤΑ σε ηλεκτρονική (ή τηλεφωνική) παραγγελία. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι διαθεσιμότητες αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.
Πολιτική Επιστροφών
A.) Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 -ημερολογιακών- ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.
Η PC Evolution δεν αποδέχεται, επιτρέπει ή φέρει καμία ευθύνη για επιστροφές, που πραγματοποιούνται σε διάστημα πέραν των δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο με την προϋπόθεση ότι:
Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή αναλωσίμων (ενδεικτικά: ανταλλακτικά/εξαρτήματα, καλώδια/αντάπτορες, κ.τ.λ.).
B.) Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
*Σύνηθης χρόνος επιβεβαίωσης και αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος από τον αντιπρόσωπο/κατασκευαστή είναι 15 εργάσιμες ημέρες.
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση καλής λειτουργίας και ανάλογα τον κατασκευαστή και το προϊόν, ποικίλλει από 6 μήνες ως limited lifetime. Σε κάθε προϊόν της ιστοσελίδας μας θα βρείτε στα χαρακτηριστικά τον χρόνο εγγύησης.
Όποιο προϊόν και να προμηθευτείτε από την PC Evolution φέρει Ευρωπαϊκη εγγύηση, προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά και μπορείτε να εξυπηρετηθείτε και από την Ελληνική αντιπροσωπεία απευθείας (όπου υπάρχει), είτε από τον ίδιο τον κατασκευαστή.
* Η εγγύηση καλύπτει προϊόντα ελλαττωματικά. Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος από τον πελάτη το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης και επιβαρύνεσθε εξ ολοκλήρου για την όποια επισκεύη.
Διαδικασία Επιστροφής
1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιαδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά. [Σε περιπτώσης ελαττωματικού προϊόντος παρακαλείσθε να τοποθετήσετε ό,τι εμπεριεχόταν στην συσκευασία (π.χ. καλώδια, manuals, cd κτλ ) όπως σας αποστάλθηκαν με την αρχική τους συσκευασία]Στα προϊόντα που δεν συμπεριλαμβάνεται ό,τι εμπεριεχόταν στη συσκευασία δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή/αντικατατάσταση.
2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τιμολόγιο - μαζί με Δελτίο αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).
3. Αποστείλλετε το δέμα MONO μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών (courier) που εξυπηρεί την περιοχή σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών, εντός της ως άνω προθεσμίας.
4. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
PC Evolution
Σόλωνος 39
Ανάληψη Θεσσαλονίκη
ΤΚ 54644
*Προσοχή: Η αποστολή προς την εταιρεία μας πρέπει να γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών και μόνο, με χρέωση του πελάτη ή αυτοπροσώπως στην έδρα μας. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό εντός της εγγύησης και χρήζει αλλαγής η επιστροφή του προς τον πελάτη βαραίνει αποκλειστικά την εταιρεία μας.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση του ιδίου.
FAQ
12 months warrantyGuarantee for all purchased goods in our online store is 12 months
SMS notificationYou receive SMS messages about each stage of your order.
Return and exchange - no problemYou can return the items purchased within 14 days. The goods must be in normal condition and have all the factory packages.
Different payment methodsPay orders in convenient ways: cash to the courier, by bank transfer on the receipt of the bank or by credit card right at the time of the order.
Best priceWe are proud of our prices, hundreds of customers check them every day, which give a choice to our online store!
- Με Speedex ή ACS
- Παράδοση 1-3 ημέρες.
- Στην πόρτα σου
- Cash on delivery
- Visa and MasterCard
- Сashless payments
- Invoices
Understanding the RDS CAL model
There are two types of RDS CALs:
- RDS Per Device CALs
- RDS Per User CALs
The following table outlines the differences between the two types of CALs:
UNDERSTANDING THE RDS CAL MODEL
Per Device | Per User |
---|---|
RDS CALs are physically assigned to each device. | RDS CALs are assigned to a user in Active Directory. |
RDS CALs are tracked by the license server. | RDS CALs are tracked by the license server. |
RDS CALs can be tracked regardless of Active Directory membership. | RDS CALs cannot be tracked within a workgroup. |
You can revoke up to 20% of RDS CALs. | You cannot revoke any RDS CALs. |
Temporary RDS CALs are valid for 52–89 days. | Temporary RDS CALs are not available. |
RDS CALs cannot be overallocated. | RDS CALs can be overallocated (in breach of the Remote Desktop licensing agreement). |
When you use the Per Device model, a temporary license is issued the first time a device connects to the RD Session Host. The second time that device connects, as long as the license server is activated and there are available RDS CALs, the license server issues a permanent RDS Per Device CAL.
When you use the Per User model, licensing is not enforced and each user is granted a license to connect to an RD Session Host from any number of devices. The license server issues licenses from the available RDS CAL pool or the Over-Used RDS CAL pool. It's your responsibility to ensure that all of your users have a valid license and zero Over-Used CALs—otherwise, you're in violation of the Remote Desktop Services license terms.
An example of where one would use the Per Device model would be in an environment where there are two or more shifts using the same computers to access the RD Session Host(s). The Per User model would be best for environments where users have their own dedicated Windows device to access the RD Session Host(s).
To ensure you are in compliance with the Remote Desktop Services license terms, track the number of RDS Per User CALs used in your organization and be sure to have enough RDS Per User CALs installed on the license server for all of your users.
You can use the Remote Desktop Licensing Manager to track and generate reports on RDS Per User CALs.
RDS CAL version compatibility
The RDS CAL for your users or devices must be compatible with the version of Windows Server that the user or device is connecting to. You can't use RDS CALs for earlier versions to access later versions of Windows Server, but you can use later versions of RDS CALs to access earlier versions of Windows Server.
The price has not changed yet. We will show it on this chart once it changes