Microsoft Windows Server 2022 RDS 5 Device CAL Ηλεκτρονική Άδεια
- Διαθεσιμότητες
- Επιστροφές
- FAQ
1. ΆΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. Προϊόν που βρίσκεται στις αποθήκες μας (κεντρικό κατάστημα Θεσσαλονίκης) και υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από την έδρα μας ή αποστολής πανελλαδικά την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
2. ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ. Προϊόν εξαντλημένο και από τις αποθήκες μας και από τους προμηθευτές μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας προς το παρόν. Ελέγχετε το προϊον μέχρι να αλλάξει η διαθεσιμότητά του.
3. α) 1 - 3 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
β) 4 - 7 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
γ) 7 - 10 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
4. ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας ούτε στις αποθήκες των προμηθευτών μας αλλά υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας. Μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη καθυστέρηση στην παράδοση αλλά θα ειδοποιηθείτε από το τμήμα πωλήσεων για τον ακριβή χρόνο.
5. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ. Προϊόν που έχει παραγγείλει η εταιρεία μας για την αποθήκη μας και αναμένεται να παραληφθεί. Επειδή σε πολλά προϊόντα δεν γνωρίζουμε ακριβή χρόνο παράδοσης (λχ τελωνεία, καθυστερήσεις παραδόσεων, αργίες κτλ) θα ειδοποιηθείτε από το τμήμα πωλήσεων για τον ακριβή χρόνο παράδοσης όταν μας γνωστοποιηθεί ο ακριβής χρόνος.
----------
Σε κάθε περίπτωση εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας σας, θα έχετε μια ενημέρωση από εμάς, αν υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση, εξάντληση προϊόντος, ή για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορούμε να σας παραδόσουμε στα προσυμφωνημένα χρονικά πλαίσια που αναγράφεται σε κάθε προϊόν.
----------
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τη δέσμευση του προϊόντος, παρακαλείσθε να προχωράτε ΠΡΩΤΑ σε ηλεκτρονική (ή τηλεφωνική) παραγγελία. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι διαθεσιμότητες αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ε: Αλλάξατε γνώμη και θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν;
A: Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 -ημερολογιακών- ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβατε, αρκεί να μην ανοίχτηκαν, χρησιμοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε κατάσταση διαφορετική από αυτή που σας τα στείλαμε.
Ε: Το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή ανοίχτηκε;
Α: Δυστυχώς σε αυτήν την περίπτωση τα προϊόντα δεν αποδέχονται καμία αλλαγή. Φανταστείτε να ήσασταν ο επόμενος υποψήφιος αγοράστης και να σας αποστέλλαμε ανοιχτές συσκευασίες/χρησιμοποιημένα προϊόντα. Διατηρούμε υψηλά στάνταρ γιατί έτσι προφυλάσσουμε και εσάς και τους επόμενους αγοραστές. Πληρώνετε για καινούργια αμεταχείριστα και αυτό πάντα θα παραλαμβάνετε.
Ε: Που πρέπει να τα αποστείλλετε;
Α: Αν δεν σας εξυπηρετεί να μας τα παραδόσετε οι ίδιοι στο κεντρικό μας κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, τότε πρέπει να τα αποστείλλετε στην εξής διεύθυνση: Techbox, Τμήμα Επιστροφών, Παπαναστασίου 100, ΤΚ 54644, Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 553055.
Ε: Πως τα αποστέλλετε;
Α: Μόνο με εταιρεία Courier. Εάν συνεργάζεστε με κάποια και έχετε χαμηλές χρεώσεις, μπορείτε να μας το αποστείλλετε με αυτήν. Εάν δεν έχετε, εμείς συνεργαζόμαστε με την ACS Courier και την Speedex. Μπορείτε να τα αποστείλλετε μόνο με αυτές με δική μας χρέωση και όταν θα γίνει η αντικατάσταση ή η πίστωση θα σας χρεώσουμε 2.50€/2kg. Ετσι γλιτώνετε τα υψηλά κόστη μεταφορικών της επιστροφής σε εμάς και το δέμα μας παραδίδεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Ε: Το προϊόν χάλασε και βρίσκεται εντός εγγύησης;
Α: Μπορείτε να το αποστείλλετε είτε στην Ελληνική αντιπροσωπεία απευθείας (όπου υφίσταται), είτε στον ίδιο τον κατασκευαστή, είτε ακόμα και σε εμάς. Εμείς προχωράμε σε έναν τυπικό έλεγχο και κατόπιν το αποστέλλουμε στις αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Αυτές ορίζουν και αντικαθιστούν τα *ελαττωματικά προϊόντα.
*Υπ1. Η εγγύηση καλύπτει προϊόντα που κατασκευάστηκαν ελαττωματικά. Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος από τον πελάτη το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης και επιβαρύνεσθε εξ ολοκλήρου για την όποια επισκευή.
*Υπ2. Σύνηθης χρόνος επιβεβαίωσης και αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος από τον αντιπρόσωπο/κατασκευαστή είναι 15 εργάσιμες ημέρες.
Ε: Τι χρειαζόμαστε από εσάς;
Α: Να βγάλετε μια φωτοτυπία το παραστατικό αγοράς (ή δελτίο αποστολής για τιμολόγια) και να το βάλετε μέσα στο επιστρεφόμενο πακέτο. Να συσκευάσετε καλά τα προϊόντα, να τοποθετήσετε ΟΛΑ τα παρελκόμενα του προϊόντος και να μας τα αποστείλλετε. Τόσο απλά!
Ε: Τι χρεώνεστε;
Α: Η χρέωση των μεταφορικών προς τα εμάς, επιβαρύνει πάντα εσάς. Η χρέωση για να σας αποστείλλουμε νεο προϊόν αντικατάστασης εμάς. Εάν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό τότε δυστυχώς επιβαρύνεσθε και με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής σε εσάς.
Εσείς ρωτάτε και εμείς απαντάμε. Συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις για να κάνουμε την μεταξύ μας συνεργασία ακόμα ευκολότερη :)
1. Παρήγγειλα μια Ηλεκτρονική άδεια (Software) , αλλά έχει περάσει μία ώρα και δεν την έχω παραλάβει ακόμα. Να ανησυχήσω;
Φυσικά και όχι. Οι ηλεκτρονικές άδειες (Antivirus, Software, Προγράμματα) αποστέλλονται αυτόματα λίγη ώρα μετά την εξόφληση τους. Σε περίπτωση όμως re-stocking αν έχει εξαντληθεί θα την παραλάβεις σε εώς και 1 εργάσιμης ημέρας (Δευτέρα με Παρασκευή). Οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας :)
2. Παρήγγειλα κάποια προϊόντα, αλλά δεν τα έχω παραλάβει ακόμα. Γιατί;
Όλα τα προϊόντα αναγράφουν τη διαθεσιμότητα τους (υπολογίζονται σε εργάσιμες ημέρες και αφορά τον χρόνο παραδοσης στην αποθήκη μας για παραλαβή την ιδια μέρα ή αποστολή στον χώρο σας με αναμονή +1-3εργάσιμες ημέρες επιπρόσθετα) και αν τα έχουμε Άμεσα διαθέσιμα. Αν παραγγείλατε λχ. δύο προϊόντα και ένα ή και τα δύο έχουν διαθεσιμότητα που πρέπει να γίνει παραγγελία προϊόντων, θα σας αποσταλούν μαζί για αποφυγή διπλών μεταφορικών, όταν μας παραδοθούν. Στο μεσοδιάστημα, αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα δεν θα λάβετε κάποια ενημέρωση από εμάς, γιατί απλά και εμείς αναμένουμε να τα παραλάβουμε. Εάν ο χρόνος αναμονής έχει παρέλθει για 1-2 ημέρες, μην ανησυχήσετε.
Αν τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι "Άμεσα διαθέσιμα" αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σε κάθε περίπτωση, θα έχετε νέα ενημέρωση όταν αποσταλλούν όπου θα λάβετε email ότι η παραγγελία σας "Ολοκληρώθηκε" και θα περιλαμβάνει και τον αριθμό αποστολής.
3. Καλώ στο τηλεφωνικό σας κέντρο, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω με κανέναν εκπρόσωπο σας. Γιατί;
Οι υπάλληλοι που βρίσκονται στο τηλεφωνικό κέντρο, καταβάλλουν κάθε προσπάθεια να απαντάνε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις. Όμως δυστυχώς υπάρχουν ώρες τεράστιου φόρτου, που πρακτικά είναι αδύνατον. Σας παροτρύνουμε σε κάθε περίπτωση, να αποστέλλετε εμαιλ στο info@techbox.com.gr όπου τα λαμβάνουμε και σας απαντάμε κατά της διάρκειας της ημέρας χωρίς να χάνετε η μεταξύ μας επικοινωνία και αποφεύγετε η ταλαιπωρία σας.
4. Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
α.) Εάν θέλετε να μάθετε για ένα προϊόν ή να ρωτήσετε για την πορεία της παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε στο info@techbox.com.gr ή τηλεφωνικά στο 2310 55.30.55.
β.) Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε με το τεχνικό μας τμήμα, είτε για να πάρετε μια προσφορά για στήσιμο ενός υπολογιστή ή επισκευή (Υπολογιστή, Laptop, Smartphone) ή για κάποιο πρόβλημα που έχετε με την εγκατάσταση του software που αγοράσατε από εμάς, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο support@techbox.com.gr . Δυστυχώς δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας και τα περισσότερα προβλήματα χρειάζονται εικόνες (printscreen) από την πλευρά σας και αυτό δε θα ήταν εφικτό μέσω τηλεφώνου.
5. Coming Soon :)
- Με ACS ή BoxNow
- Παράδοση 1-3 ημέρες
- Στην πόρτα σου ή σε Lockers
- Με όλες τις κάρτες
- Κατάθεση
- Μετρητοίς *όπου υποστηρίζεται
- Αντικαταβολή *όπου υποστηρίζεται
Κατανόηση του μοντέλου RDS CAL
Υπάρχουν δύο τύποι RDS CAL:
- CAL RDS ανά συσκευή
- CAL RDS ανά χρήστη
Ο παρακάτω πίνακας περιγράφει τις διαφορές μεταξύ των δύο τύπων CAL:
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ RDS CAL
Ανά Συσκευή | Ανά Χρήστη |
---|---|
Οι άδειες CAL RDS εκχωρούνται φυσικά σε κάθε συσκευή. | Οι άδειες CAL RDS εκχωρούνται σε έναν χρήστη στην υπηρεσία καταλόγου Active Directory. |
Τα RDS CAL παρακολουθούνται από τον διακομιστή αδειών χρήσης. | Τα RDS CAL παρακολουθούνται από τον διακομιστή αδειών χρήσης. |
Οι άδειες RDS CAL μπορούν να παρακολουθούνται ανεξάρτητα από τη συνδρομή στην υπηρεσία καταλόγου Active Directory. | Οι άδειες CAL RDS δεν μπορούν να παρακολουθηθούν σε μια ομάδα εργασίας. |
Μπορείτε να ανακαλέσετε έως και το 20% των RDS CAL. | Δεν μπορείτε να ανακαλέσετε τυχόν RDS CAL. |
Οι προσωρινές RDS CAL ισχύουν για 52–89 ημέρες. | Οι προσωρινές άδειες RDS CAL δεν είναι διαθέσιμες. |
Οι άδειες CAL RDS δεν μπορούν να υπερκατανεμηθούν. | Οι άδειες άδειας χρήσης RDS μπορούν να υπερκατανεμηθούν (κατά παράβαση της συμφωνίας άδειας χρήσης απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας). |
Όταν χρησιμοποιείτε το μοντέλο ανά συσκευή, εκδίδεται μια προσωρινή άδεια την πρώτη φορά που μια συσκευή συνδέεται με τον κεντρικό υπολογιστή συνεδρίας RD. Τη δεύτερη φορά που συνδέεται αυτή η συσκευή, εφόσον ο διακομιστής αδειών είναι ενεργοποιημένος και υπάρχουν διαθέσιμες άδειες RDS, ο διακομιστής αδειών εκδίδει μια μόνιμη άδειες χρήσης RDS ανά συσκευή.
Όταν χρησιμοποιείτε το μοντέλο ανά χρήστη, η αδειοδότηση δεν επιβάλλεται και σε κάθε χρήστη εκχωρείται άδεια για σύνδεση σε έναν κεντρικό υπολογιστή συνεδρίας RD από οποιονδήποτε αριθμό συσκευών. Ο διακομιστής αδειών εκδίδει άδειες από το διαθέσιμο χώρο συγκέντρωσης RDS CAL ή από το σύνολο RDS CAL Over-Used. Είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι όλοι οι χρήστες σας διαθέτουν έγκυρη άδεια χρήσης και μηδενικές Υπερχρησιμοποιημένες CAL—διαφορετικά, παραβιάζετε τους όρους άδειας χρήσης Υπηρεσιών απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας.
Ένα παράδειγμα όπου θα μπορούσε κανείς να χρησιμοποιήσει το μοντέλο ανά συσκευή θα ήταν σε ένα περιβάλλον όπου υπάρχουν δύο ή περισσότερες βάρδιες που χρησιμοποιούν τους ίδιους υπολογιστές για να αποκτήσουν πρόσβαση στον(ους) κεντρικό(ους) συνεδρίας RD. Το μοντέλο ανά χρήστη θα ήταν το καλύτερο για περιβάλλοντα όπου οι χρήστες έχουν τη δική τους αποκλειστική συσκευή Windows για πρόσβαση στον κεντρικό υπολογιστή συνεδρίας RD.
Για να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τους όρους άδειας χρήσης Υπηρεσιών απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας, παρακολουθήστε τον αριθμό των CAL RDS ανά χρήστη που χρησιμοποιούνται στον οργανισμό σας και βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκαταστήσει αρκετές άδειες άδειας χρήσης RDS ανά χρήστη στον διακομιστή αδειών για όλους τους χρήστες σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Διαχείριση αδειών απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας για να παρακολουθείτε και να δημιουργείτε αναφορές για τις CAL RDS ανά χρήστη.
Συμβατότητα έκδοσης RDS CAL
Το RDS CAL για τους χρήστες ή τις συσκευές σας πρέπει να είναι συμβατό με την έκδοση του Windows Server στην οποία συνδέεται ο χρήστης ή η συσκευή. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε RDS CAL για παλαιότερες εκδόσεις για πρόσβαση σε νεότερες εκδόσεις του Windows Server, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε νεότερες εκδόσεις των RDS CAL για πρόσβαση σε παλαιότερες εκδόσεις του Windows Server.
The price has not changed yet. We will show it on this chart once it changes