Until Dawn ( Nordic ) / PlayStation 5
- Διαθεσιμότητες
- Επιστροφές
- FAQ
1. ΆΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. Προϊόν που βρίσκεται στις αποθήκες μας (κεντρικό κατάστημα Θεσσαλονίκης) και υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από την έδρα μας ή αποστολής πανελλαδικά την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
2. ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ. Προϊόν εξαντλημένο και από τις αποθήκες μας και από τους προμηθευτές μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας προς το παρόν. Ελέγχετε το προϊον μέχρι να αλλάξει η διαθεσιμότητά του.
3. α) 1 - 3 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
β) 4 - 7 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
γ) 7 - 10 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
4. ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας ούτε στις αποθήκες των προμηθευτών μας αλλά υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας. Μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη καθυστέρηση στην παράδοση αλλά θα ειδοποιηθείτε από το τμήμα πωλήσεων για τον ακριβή χρόνο.
5. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ. Προϊόν που έχει παραγγείλει η εταιρεία μας για την αποθήκη μας και αναμένεται να παραληφθεί. Επειδή σε πολλά προϊόντα δεν γνωρίζουμε ακριβή χρόνο παράδοσης (λχ τελωνεία, καθυστερήσεις παραδόσεων, αργίες κτλ) θα ειδοποιηθείτε από το τμήμα πωλήσεων για τον ακριβή χρόνο παράδοσης όταν μας γνωστοποιηθεί ο ακριβής χρόνος.
----------
Σε κάθε περίπτωση εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας σας, θα έχετε μια ενημέρωση από εμάς, αν υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση, εξάντληση προϊόντος, ή για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορούμε να σας παραδόσουμε στα προσυμφωνημένα χρονικά πλαίσια που αναγράφεται σε κάθε προϊόν.
----------
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τη δέσμευση του προϊόντος, παρακαλείσθε να προχωράτε ΠΡΩΤΑ σε ηλεκτρονική (ή τηλεφωνική) παραγγελία. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι διαθεσιμότητες αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ε: Αλλάξατε γνώμη και θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν;
A: Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 -ημερολογιακών- ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβατε, αρκεί να μην ανοίχτηκαν, χρησιμοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε κατάσταση διαφορετική από αυτή που σας τα στείλαμε.
Ε: Το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή ανοίχτηκε;
Α: Δυστυχώς σε αυτήν την περίπτωση τα προϊόντα δεν αποδέχονται καμία αλλαγή. Φανταστείτε να ήσασταν ο επόμενος υποψήφιος αγοράστης και να σας αποστέλλαμε ανοιχτές συσκευασίες/χρησιμοποιημένα προϊόντα. Διατηρούμε υψηλά στάνταρ γιατί έτσι προφυλάσσουμε και εσάς και τους επόμενους αγοραστές. Πληρώνετε για καινούργια αμεταχείριστα και αυτό πάντα θα παραλαμβάνετε.
Ε: Που πρέπει να τα αποστείλλετε;
Α: Αν δεν σας εξυπηρετεί να μας τα παραδόσετε οι ίδιοι στο κεντρικό μας κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, τότε πρέπει να τα αποστείλλετε στην εξής διεύθυνση: Techbox, Τμήμα Επιστροφών, Παπαναστασίου 100, ΤΚ 54644, Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 553055.
Ε: Πως τα αποστέλλετε;
Α: Μόνο με εταιρεία Courier. Εάν συνεργάζεστε με κάποια και έχετε χαμηλές χρεώσεις, μπορείτε να μας το αποστείλλετε με αυτήν. Εάν δεν έχετε, εμείς συνεργαζόμαστε με την ACS Courier. Μπορείτε να τα αποστείλλετε μόνο με αυτές με δική μας χρέωση και όταν θα γίνει η αντικατάσταση ή η πίστωση θα σας χρεώσουμε 2.90€/2kg. Ετσι γλιτώνετε τα υψηλά κόστη μεταφορικών της επιστροφής σε εμάς και το δέμα μας παραδίδεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Ε: Το προϊόν χάλασε και βρίσκεται εντός εγγύησης;
Α: Μπορείτε να το αποστείλλετε είτε στην Ελληνική αντιπροσωπεία απευθείας (όπου υφίσταται), είτε στον ίδιο τον κατασκευαστή, είτε ακόμα και σε εμάς. Εμείς προχωράμε σε έναν τυπικό έλεγχο και κατόπιν το αποστέλλουμε στις αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Αυτές ορίζουν και αντικαθιστούν τα *ελαττωματικά προϊόντα.
*Υπ1. Η εγγύηση καλύπτει προϊόντα που κατασκευάστηκαν ελαττωματικά. Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος από τον πελάτη το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης και επιβαρύνεσθε εξ ολοκλήρου για την όποια επισκευή.
*Υπ2. Το προϊόν πρέπει πρώτα να σταλεί στον αντιπρόσωπο/κατασκευαστή. Κατόπιν, μετά την παραλαβή του, ο σύνηθης χρόνος ελέγχου και επισκευής ή αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος από τον αντιπρόσωπο/κατασκευαστή είναι 15 εργάσιμες ημέρες.
Ε: Τι χρειαζόμαστε από εσάς;
Α: Να βγάλετε μια φωτοτυπία το παραστατικό αγοράς (ή δελτίο αποστολής για τιμολόγια) και να το βάλετε μέσα στο επιστρεφόμενο πακέτο. Να συσκευάσετε καλά τα προϊόντα, να τοποθετήσετε ΟΛΑ τα παρελκόμενα του προϊόντος και να μας τα αποστείλλετε. Τόσο απλά!
Ε: Τι χρεώνεστε;
Α: Η χρέωση των μεταφορικών προς τα εμάς, επιβαρύνει πάντα εσάς. Η χρέωση για να σας αποστείλλουμε νεο προϊόν αντικατάστασης, εμάς. Εάν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό τότε δυστυχώς επιβαρύνεσθε και με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής σε εσάς.
Εσείς ρωτάτε και εμείς απαντάμε. Συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις για να κάνουμε την μεταξύ μας συνεργασία ακόμα ευκολότερη :)
1. Παρήγγειλα μια Ηλεκτρονική άδεια (Software) , αλλά έχει περάσει μία ώρα και δεν την έχω παραλάβει ακόμα. Να ανησυχήσω;
Φυσικά και όχι. Οι ηλεκτρονικές άδειες (Antivirus, Software, Προγράμματα) αποστέλλονται αυτόματα λίγη ώρα μετά την εξόφληση τους. Σε περίπτωση όμως re-stocking αν έχει εξαντληθεί θα την παραλάβεις σε εώς και 1 εργάσιμης ημέρας (Δευτέρα με Παρασκευή). Οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας :)
2. Παρήγγειλα κάποια προϊόντα, αλλά δεν τα έχω παραλάβει ακόμα. Γιατί;
Όλα τα προϊόντα αναγράφουν τη διαθεσιμότητα τους (υπολογίζονται σε εργάσιμες ημέρες και αφορά τον χρόνο παραδοσης στην αποθήκη μας για παραλαβή την ιδια μέρα ή αποστολή στον χώρο σας με αναμονή +1-3εργάσιμες ημέρες επιπρόσθετα) και αν τα έχουμε Άμεσα διαθέσιμα. Αν παραγγείλατε λχ. δύο προϊόντα και ένα ή και τα δύο έχουν διαθεσιμότητα που πρέπει να γίνει παραγγελία προϊόντων, θα σας αποσταλούν μαζί για αποφυγή διπλών μεταφορικών, όταν μας παραδοθούν. Στο μεσοδιάστημα, αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα δεν θα λάβετε κάποια ενημέρωση από εμάς, γιατί απλά και εμείς αναμένουμε να τα παραλάβουμε. Εάν ο χρόνος αναμονής έχει παρέλθει για 1-2 ημέρες, μην ανησυχήσετε.
Αν τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι "Άμεσα διαθέσιμα" αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σε κάθε περίπτωση, θα έχετε νέα ενημέρωση όταν αποσταλλούν όπου θα λάβετε email ότι η παραγγελία σας "Ολοκληρώθηκε" και θα περιλαμβάνει και τον αριθμό αποστολής.
3. Καλώ στο τηλεφωνικό σας κέντρο, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω με κανέναν εκπρόσωπο σας. Γιατί;
Οι υπάλληλοι που βρίσκονται στο τηλεφωνικό κέντρο, καταβάλλουν κάθε προσπάθεια να απαντάνε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις. Όμως δυστυχώς υπάρχουν ώρες τεράστιου φόρτου, που πρακτικά είναι αδύνατον. Σας παροτρύνουμε σε κάθε περίπτωση, να αποστέλλετε εμαιλ στο info@techbox.com.gr όπου τα λαμβάνουμε και σας απαντάμε κατά της διάρκειας της ημέρας χωρίς να χάνετε η μεταξύ μας επικοινωνία και αποφεύγετε η ταλαιπωρία σας.
4. Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
α.) Εάν θέλετε να μάθετε για ένα προϊόν ή να ρωτήσετε για την πορεία της παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε στο info@techbox.com.gr ή τηλεφωνικά στο 2310 55.30.55.
β.) Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε με το τεχνικό μας τμήμα, είτε για να πάρετε μια προσφορά για στήσιμο ενός υπολογιστή ή επισκευή (Υπολογιστή, Laptop, Smartphone) ή για κάποιο πρόβλημα που έχετε με την εγκατάσταση του software που αγοράσατε από εμάς, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο support@techbox.com.gr . Δυστυχώς δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας και τα περισσότερα προβλήματα χρειάζονται εικόνες (printscreen) από την πλευρά σας και αυτό δε θα ήταν εφικτό μέσω τηλεφώνου.
5. Coming Soon :)
- Με ACS
- Παράδοση 1-3 ημέρες
- Στην πόρτα σου ή σε Lockers
- Με όλες τις κάρτες
- Κατάθεση
- Μετρητοίς *όπου υποστηρίζεται
- Αντικαταβολή *όπου υποστηρίζεται
When eight friends return to the isolated lodge where two of their group vanished a year prior, fear tightens its icy grip, and their mountain retreat descends into a nightmare with no escape.
Face your fears and determine who survives Until Dawn in this seminal horror classic, rebuilt and enhanced for PS5® consoles.
Cult horror rebuilt
Immerse yourself in a gripping slasher horror rebuilt from the ground up with stunning visuals in Unreal Engine 5. Enhanced by movie-like cinematography, refined gameplay mechanics and more, venture into a thrilling exploration of an isolated mountain where nothing is as it seems.
Their fate in your hands
Create your own gripping tale as you control a group of unique characters portrayed by an all-star cast, including Hayden Panettiere, Brett Dalton, and more, and decide their fate through your choices. Through dynamic animations and nuanced facial-capture performances, learn what makes each character tick, and who among the group has what it takes to survive.
Terror never looked so good
Explore a rich and detailed environment that will leave you breathless with every step. With new visual enhancements for PS5® consoles, the original game has been rebuilt from the ground up – utilising cutting-edge visual technology to bring the nightmare to life.
Rebuilt for a new generation
Discover new collectibles, all-new environments to investigate, and re-cut narrative sequences that deepen the mystery further. Through the DualSense® wireless controller, interact with the world like never before, and get closer to the action with an all-new, immersive third-person camera. Plus, enjoy a brand-new musical score and reauthored audio that’ll keep you on the edge of your seat throughout the journey.
The price has not changed yet. We will show it on this chart once it changes