- Διαθεσιμότητες
- Επιστροφές
- FAQ
1. ΆΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ. Προϊόν που βρίσκεται στις αποθήκες μας (κεντρικό κατάστημα Θεσσαλονίκης) και υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από την έδρα μας ή αποστολής πανελλαδικά την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
2. ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ. Προϊόν εξαντλημένο και από τις αποθήκες μας και από τους προμηθευτές μας. Δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας προς το παρόν. Ελέγχετε το προϊον μέχρι να αλλάξει η διαθεσιμότητά του.
3. α) 1 - 3 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
β) 4 - 7 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
γ) 7 - 10 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας αλλά υπάρχει στις αποθήκες των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση παραγγελίας θα βρίσκεται στο κατάστημα μας σε αυτό το χρονικό διάστημα που αναγράφεται για παραλαβή ή αποστολή αυθημερόν πανελλαδικά.
4. ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Προϊόν που δεν υπάρχει στις αποθήκες μας ούτε στις αποθήκες των προμηθευτών μας αλλά υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας. Μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη καθυστέρηση στην παράδοση αλλά θα ειδοποιηθείτε από το τμήμα πωλήσεων για τον ακριβή χρόνο.
5. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ. Προϊόν που έχει παραγγείλει η εταιρεία μας για την αποθήκη μας και αναμένεται να παραληφθεί. Επειδή σε πολλά προϊόντα δεν γνωρίζουμε ακριβή χρόνο παράδοσης (λχ τελωνεία, καθυστερήσεις παραδόσεων, αργίες κτλ) θα ειδοποιηθείτε από το τμήμα πωλήσεων για τον ακριβή χρόνο παράδοσης όταν μας γνωστοποιηθεί ο ακριβής χρόνος.
----------
Σε κάθε περίπτωση εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα της παραγγελίας σας, θα έχετε μια ενημέρωση από εμάς, αν υπάρξει περαιτέρω καθυστέρηση, εξάντληση προϊόντος, ή για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορούμε να σας παραδόσουμε στα προσυμφωνημένα χρονικά πλαίσια που αναγράφεται σε κάθε προϊόν.
----------
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τη δέσμευση του προϊόντος, παρακαλείσθε να προχωράτε ΠΡΩΤΑ σε ηλεκτρονική (ή τηλεφωνική) παραγγελία. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι διαθεσιμότητες αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ε: Αλλάξατε γνώμη και θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν;
A: Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 -ημερολογιακών- ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβατε, αρκεί να μην ανοίχτηκαν, χρησιμοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε κατάσταση διαφορετική από αυτή που σας τα στείλαμε.
Ε: Το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή ανοίχτηκε;
Α: Δυστυχώς σε αυτήν την περίπτωση τα προϊόντα δεν αποδέχονται καμία αλλαγή. Φανταστείτε να ήσασταν ο επόμενος υποψήφιος αγοράστης και να σας αποστέλλαμε ανοιχτές συσκευασίες/χρησιμοποιημένα προϊόντα. Διατηρούμε υψηλά στάνταρ γιατί έτσι προφυλάσσουμε και εσάς και τους επόμενους αγοραστές. Πληρώνετε για καινούργια αμεταχείριστα και αυτό πάντα θα παραλαμβάνετε.
Ε: Που πρέπει να τα αποστείλλετε;
Α: Αν δεν σας εξυπηρετεί να μας τα παραδόσετε οι ίδιοι στο κεντρικό μας κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, τότε πρέπει να τα αποστείλλετε στην εξής διεύθυνση: Techbox, Τμήμα Επιστροφών, Παπαναστασίου 100, ΤΚ 54644, Θεσσαλονίκη, Τηλ. 2310 553055.
Ε: Πως τα αποστέλλετε;
Α: Μόνο με εταιρεία Courier. Εάν συνεργάζεστε με κάποια και έχετε χαμηλές χρεώσεις, μπορείτε να μας το αποστείλλετε με αυτήν. Εάν δεν έχετε, εμείς συνεργαζόμαστε με την ACS Courier και την Speedex. Μπορείτε να τα αποστείλλετε μόνο με αυτές με δική μας χρέωση και όταν θα γίνει η αντικατάσταση ή η πίστωση θα σας χρεώσουμε 2.50€/2kg. Ετσι γλιτώνετε τα υψηλά κόστη μεταφορικών της επιστροφής σε εμάς και το δέμα μας παραδίδεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Ε: Το προϊόν χάλασε και βρίσκεται εντός εγγύησης;
Α: Μπορείτε να το αποστείλλετε είτε στην Ελληνική αντιπροσωπεία απευθείας (όπου υφίσταται), είτε στον ίδιο τον κατασκευαστή, είτε ακόμα και σε εμάς. Εμείς προχωράμε σε έναν τυπικό έλεγχο και κατόπιν το αποστέλλουμε στις αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Αυτές ορίζουν και αντικαθιστούν τα *ελαττωματικά προϊόντα.
*Υπ1. Η εγγύηση καλύπτει προϊόντα που κατασκευάστηκαν ελαττωματικά. Σε περίπτωση κακής χρήσης του προϊόντος από τον πελάτη το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης και επιβαρύνεσθε εξ ολοκλήρου για την όποια επισκευή.
*Υπ2. Σύνηθης χρόνος επιβεβαίωσης και αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος από τον αντιπρόσωπο/κατασκευαστή είναι 15 εργάσιμες ημέρες.
Ε: Τι χρειαζόμαστε από εσάς;
Α: Να βγάλετε μια φωτοτυπία το παραστατικό αγοράς (ή δελτίο αποστολής για τιμολόγια) και να το βάλετε μέσα στο επιστρεφόμενο πακέτο. Να συσκευάσετε καλά τα προϊόντα, να τοποθετήσετε ΟΛΑ τα παρελκόμενα του προϊόντος και να μας τα αποστείλλετε. Τόσο απλά!
Ε: Τι χρεώνεστε;
Α: Η χρέωση των μεταφορικών προς τα εμάς, επιβαρύνει πάντα εσάς. Η χρέωση για να σας αποστείλλουμε νεο προϊόν αντικατάστασης εμάς. Εάν το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό τότε δυστυχώς επιβαρύνεσθε και με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής σε εσάς.
Εσείς ρωτάτε και εμείς απαντάμε. Συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις για να κάνουμε την μεταξύ μας συνεργασία ακόμα ευκολότερη :)
1. Παρήγγειλα μια Ηλεκτρονική άδεια (Software) , αλλά έχει περάσει μία ώρα και δεν την έχω παραλάβει ακόμα. Να ανησυχήσω;
Φυσικά και όχι. Οι ηλεκτρονικές άδειες (Antivirus, Software, Προγράμματα) αποστέλλονται εώς 1 εργάσιμης ημέρας (Δευτέρα με Παρασκευή). Αποστέλλονται όλες με σειρά προτεραιότητας οπότε δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Απλά θα χρειαστούμε λιγάκι την υπομονή σας για να σας εξυπηρετήσουμε στους χρόνους που σας έχουμε ενημερώσει εξαρχής :)
2. Παρήγγειλα κάποια προϊόντα, αλλά δεν τα έχω παραλάβει ακόμα. Γιατί;
Όλα τα προϊόντα αναγράφουν τη διαθεσιμότητα τους (υπολογίζονται σε εργάσιμες ημέρες) και αν τα έχουμε Άμεσα διαθέσιμα. Αν παραγγείλατε λχ. δύο προϊόντα και ένα ή και τα δύο έχουν διαθεσιμότητα που πρέπει να γίνει παραγγελία προϊόντων, θα τα παραλάβετε μαζί, όταν μας παραδοθούν. Στο μεσοδιάστημα, αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα δεν θα λάβετε κάποια ενημέρωση από εμάς, γιατί απλά και εμείς αναμένουμε να τα παραλάβουμε. Εάν ο χρόνος αναμονής έχει παρέλθει για 1-2 ημέρες, μην ανησυχήσετε. Με την έναρξη της πανδημίας, οι έλεγχοι που γίνονται στα δεματα, αυξήθηκε, σε συνδυασμό με το ελλειπή προσωπικό που έχουν σχεδόν όλες οι εταιρίες μεταφορών, υπάρχουν μικροκαθυστερήσεις που δυστυχώς δεν μπορούμε να επέμβουμε.
Αν τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι "Άμεσα διαθέσιμα" αποστέλλονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σε κάθε περίπτωση, θα έχετε νέα ενημέρωση όταν αποσταλλούν όπου θα λάβετε και email και SMS ότι η παραγγελία σας "Στάλθηκε".
3. Καλώ στο τηλεφωνικό σας κέντρο, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω με κανέναν εκπρόσωπο σας. Γιατί;
Οι υπάλληλοι που βρίσκονται στο τηλεφωνικό κέντρο, καταβάλλουν κάθε προσπάθεια να απαντάνε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις. Όμως δυστυχώς υπάρχουν ώρες τεράστιου φόρτου, που πρακτικά είναι αδύνατον. Σας παροτρύνουμε σε κάθε περίπτωση, να αποστέλλετε εμαιλ όπου τα λαμβάνουμε και σας απαντάμε κατά της διάρκειας της ημέρας χωρίς να χάνετε η μεταξύ μας επικοινωνία και αποφεύγετε η ταλαιπωρία σας.
4. Coming Soon :)
- Με ACS, Speedex ή BoxNow
- Παράδοση 1-3 ημέρες
- Στην πόρτα σου ή σε Lockers
- Με όλες τις κάρτες
- Κατάθεση
- Ως 60 χαμηλότοκες δόσεις
- Μετρητοίς *όπου υποστηρίζεται
- Αντικαταβολή *όπου υποστηρίζεται
Το προϊόν διανέμεται ηλεκτρονικά. Μετά την πληρωμή σας, θα λάβετε ένα e-mail (έως 24 ώρες) με όλες τις απαραίτητες βήμα προς βήμα ενέργειες για τη σωστή λήψη και εγκατάσταση του προϊόντος και του κλειδιού του προϊόντος που αγοράσατε.
Αυτό το προϊόν είναι 100% γνήσιο, δεν φέρει κουτί ή αξεσουάρ και διανέμεται με τη μορφή κλειδιού ενεργοποίησης.
Αγοράζετε ένα κλειδί ενεργοποίησης για Windows 10 Home 32 ή 64 bit έκδοση για 1 υπολογιστή. Μπορείτε να κατεβάσετε όποια γλώσσα θέλετε από τις ρυθμίσεις γλώσσας στα παράθυρα (Αγγλικά, Ελληνικά, Γερμανικά, Γαλλικά κ.λπ.).
Σημαντική σημείωση: Σημειώστε ότι το κλειδί ενεργοποίησης δεν είναι κατάλληλο για αναβαθμίσεις. Αυτή η έκδοση είναι ιδανική για νέα εγκατάσταση.
Τι ακριβώς είναι το κλειδί ενεργοποίησης;
Αφού εγκαταστήσετε την έκδοση των Windows 10, έχετε 30 ημέρες για να ενεργοποιήσετε το κλειδί ενεργοποίησης. Εάν η ενεργοποίηση των Windows 10 δεν πραγματοποιηθεί εντός αυτής της περιόδου των 30 ημερών, ορισμένες δυνατότητες των Windows δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Θα είναι ξανά διαθέσιμα όταν ενεργοποιήσετε τα Windows.
Με τα Windows 10 Home έχετε ένα αξιόπιστο λειτουργικό σύστημα στη συσκευή σας. Μπορείτε να επωφεληθείτε από μια ταχύτερη εκκίνηση, ένα οικείο αλλά βελτιωμένο μενού Έναρξης και νέους τρόπους για να κάνετε τα πράγματα γρήγορα. Επίσης, λαμβάνετε νέες δυνατότητες όπως ένα ολοκαίνουργιο πρόγραμμα περιήγησης για να είστε ακόμα στο διαδίκτυο στο δρόμο και τον προσωπικό σας ψηφιακό βοηθό Cortana. Η Cortana είναι ο προσωπικός σας ψηφιακός βοηθός που σας ακολουθεί σε όλες τις συσκευές Windows 10 και σας βοηθά να κάνετε πράγματα. Η Cortana μαθαίνει όλο και περισσότερα για εσάς και μπορεί να σας βοηθήσει καθημερινά καλύτερα.
Αποκτήστε τα νέα και βελτιωμένα Windows 10.
Παράδοση: Σύνδεσμος λήψης Windows 10 Home και κλειδί ενεργοποίησης μέσω e-mail
(παράδοση μόνο μέσω e-mail, χωρίς έξοδα αποστολής ή περαιτέρω καθυστερήσεις)
Απαιτήσεις συστήματος:
Ελάχιστος επεξεργαστής 1 GHz ή ταχύτερος, 1 GB RAM για 32 bit; 2 GB για 64-bit, έως 20 GB ελεύθερου χώρου στο σκληρό δίσκο, κάρτα γραφικών με πρόγραμμα οδήγησης γραφικών DirectX 9 WDDM, ανάλυση οθόνης 800 x 600 ή υψηλότερη, σύνδεση στο Διαδίκτυο (ενδέχεται να ισχύουν χρεώσεις), Απαιτείται λογαριασμός Microsoft για ορισμένες απαιτήσεις αναπαραγωγής DVD ξεχωριστό λογισμικό αναπαραγωγής, πρέπει να αποδεχτείτε τους όρους άδειας χρήσης που περιέχονται, οι οποίοι είναι επίσης διαθέσιμοι στη διεύθυνση microsoft.com/useterms, απαιτεί ενεργοποίηση
- Windows
Δε βρέθηκαν Κριτικές